• Aarlanderveen 2 doet zichzelf tekort

    26 apr 2018
  • Dinsdagavond speelde Aarlanderveen 2 eindelijk de derby uit tegen NSV'46 3 in Noorden. Deze wedstrijd was al 2x eerder afgelast door de plaatselijke consul in Noorden. Dus mocht er deze dinsdagavond om 19 uur afgetrapt worden.

    Aarlanderveen speelde een prima wedstrijd. Vooral de tweede helft vergaten de groen witte brigade hun kansen te verzilveren. Via goals van topscorer Maarten Angenent en invaller uit SVA 4; Tim Lenting werd er een knap punt meegenomen uit Noorden, doordat NSV'46 ook nog 2x scoorde.

    Het tweede elftal kent tot nu toe een prima tweede seizoenshelft. Op een slechte week na - uit bij Rohda'76 en Sportlust werd er verloren - zijn er verder prima resultaten geboekt met goed verzorgd voetbal. In tegenstelling tot voor de winterstop worden de vele kansen wat meer benut, waardoor het goed verzorgde veldspel nu ook resulteert in punten!

    De grote middenmoot komt inzicht en gezien het plezier en bereidwilligheid om al deze dinsdagavonden te moeten voetballen vanwege de vele inhaal wedstrijden, moet dat ook een doelstelling worden de aankomende wedstrijden.

    A.s. zaterdag wacht wederom een derby dan mag er afgereisd worden naar Alphen aan den Rijn waar Alphia ons tweede elftal verwacht.