• Aarlanderveen 2 verliest van ARC

9 apr 2018
  • Afgelopen zaterdag speelde het tweede elftal uit bij ARC in Alphen aan den Rijn. Vol vertrouwen vertrokken de mannen van Aarlanderveen 2 richting Alphen aan den Rijn want uit de laatste 2 wedstrijden werden knap 4 punten gehaald. In de thuiswedstrijd werd nipt verloren tegen datzelfde ARC.

Over de wedstrijd kunnen we eigenlijk heel kort zijn.... Het tweede had een behoorlijke off day en kreeg maar liefst 5 treffers om zijn oren. Het scoorde nog wel 2x waardoor er met 5-2 werd verloren. Een van de treffers werd gescoord door de publiekslieveling van 2 namelijk Stefan Kranenburg beter bekend als Heub. De andere treffer werd gemaakt door alleskunner Sander de Vries.

De ouders van Heub voelde het goed aan want zij bleven kijken bij het vlaggenschip van de vereniging en zagen gelukkig wel een groen witte overwinning. Hoewel vader Leendert wel baalde dat hij de treffer van Heub gemist had.

Een speciale vermelding bij de 2 treffers is dat de assists werden verzorgd door de andere publiekslieveling van 2 Raymond Sluis. De topscoorder van vorig seizoen wacht nog op zijn eerste competitie goal maar is de laatste weken actief als een hardwerkende middenvelder.

A.s. zaterdag zint het tweede elftal op revanche van de deze totale off day tegen SC Woerden wordt om 11.30 uur afgetrapt op Polderpark helaas zonder publiekslievelingen Heub en Sluis want die gaan op een welverdiende vakantie.