In de laatste wedstrijd voor de winterstop speelde onze Galacticos de inhaalwedstrijd tegen WDS, die die nu wel spelers genoeg hadden en al bij het beginsignaal bleek, dat ze compleet waren , want deze ploeg leek niet op de nummer negen van de ranglijst en al snel liepen we achter de feiten aan. Eddy Bouwmans had een slippertje wat leidde tot de 0-1 en een zuivere pingel zorgde voor de 0-2 en binnen een half uur werd het zelfs 0-3. Omdat hierna ook het halfjaarsuitje gepland stond , kwam er er van de feestwedstrijd weinig terecht, we leken onmachtig en we waren blij dat de rust met 0-3 achter werd gehaald.
Na een peptalk van Padje, begonnen we vol goede moed aan het tweede bedrijf en Mister Aarlanderveen zorgde voor hoop in de Aarlanderveense harten door een voorzet van Forrest tot doelpunt te promoveren 1-3, kon het dan toch nog ? Niet veel later was het de middenvelder van WDS, die eigenlijk een beetje te goed was, de bal tegendraads binnenschoot 1-4, maar ondanks deze tik, toonden we nog even onze veerkracht , toen Zizou, eindelijk weer fit verklaard door zijn wonderdokter , handig de 2-4 maakte. Het was een echte wedstrijd, maar iedere keer als we dichterbij kwamen, waren onze gasten op de afspraak en werd er gescoord 2-5. Maar wij vermaken nu eenmaal graag de menigte en @ppie scoorde de 3-5 op doorzettingsvermogen. Uiteindelijk bleef de score hangen op 4-6, door weer een goal van Mister Aarlanderveen en in de laatste twintig minuten zorgde Smollie er hoogst persoonlijk voor dat de score niet verder opliep zodat er in ieder geval één persoon met een glimlach en nog wat anders in staat van eruptie begon we aan de lange derde helft en een korte winterstop.