• Aarlanderveen wint van Siveo

13 aug 2018
  • Afgelopen zaterdag speelde Aarlanderveen thuis tegen Siveo'60 uit Zegveld voor de RTV Bokaal. Op een gezellig druk Polderpark waren de weersomstandigheden geweldig en kwamen vele voetballiefhebbers uit de regio kijken hoe de mannen uit Aarlanderveen en Zegveld erop stonden naar aankomend seizoen toe.

Binnen 5 minuten kwam Aarlanderveen op een 2-0 voorsprong door 2 goals van Jorn Poelwijk. Halverwege de tweede helft gaf de scheidsrechter van dienst 2x een strafschop voor iedere ploeg 1 deze werden beide benut namens Aarlanderveen scoorde wederom Jorn Poelwijk. Vlak voor de rust bepaalde Sallem Chemlalli de ruststand op 4-1.

Na de rust leek Siveo moe gespeeld en Aarlanderveen probeerde er nog een aantal goals bij te maken en dit lukte ook via wederom Jorn Poelwijk, Lekan Adekanye en de zeer fraai scorend bij zijn debuut in het groen wit Jallas Kalisse. Een zeer grettig Aarlanderveen begint de oefencampagne dus met een fraaie 7-1 overwinning op Siveo'60.

De tweede wedstrijd voor de RTV Bokaal staat thuis op het programma tegen TAVV maar deze tweedeklasser lijkt te kort spelers te hebben waardoor deze mooie wedstrijd helaas niet gespeeld lijkt te gaan worden. Vanuit Aarlanderveen kant hopen wij dat de wedstrijd alsnog doorgaat later deze week op de site een update over de status van deze wedstrijd.

Mocht TAVV niet kunnen spelen dan speelt Aarlanderveen volgende week dinsdag 21-8 om 19.15 uur uit bij Nieuwkoop zijn tweede wedstrijd voor de RVT bokaal.