• Sportcomplex Polderpark is de uitvalsbasis van SV Aarlanderveen.

Het sportpark heeft in de afgelopen jaren een grote opknapbeurt gekregen. Zo is het oude gravelveld vervangen door een schitterend kunstgrasveld met aanliggende tennisbanen en is het hoofdveld gerenoveerd. Ook zijn de parkeerplaatsen rondom het complex vernieuwd, net als de diverse hekwerken en verhardingen.

In de aankomende jaren staat nog op de planning om ook het clubgebouw uit te breiden en met behulp van de diverse sponsors en vrijwilligers krijgt het sportpark een 'finishing touch' De kantine van Sv Aarlanderveen staat bekend om zijn enorme collectie aan sjaaltjes van clubs overal over de wereld. Alle sjaaltjes zijn gesponsord door leden die een bezoek hebben gebracht aan betaald voetbal clubs.

De accommodatie is bereikbaar onder tel. 0172 573150
    Sinds mei 2014 heeft SV Aarlanderveen eindelijk een eigen adres: Aarlanderveenseweg 4

• Adres

Aarlanderveenseweg 4