• Bryan de Heer geopereerd

14 feb 2019
  • Afgelopen woensdag is Bryan de Heer geopereerd aan zijn schouder en kan zijn revalidatie eindelijk beginnen. Bryan is de pechtvogel van dit seizoen, want tijdens de eerste competitiewedstrijd thuis tegen Kickers'69 maakte hij via een invalbeurt zijn debuut in Aarlanderveen 1 maar viel vier minuten later alweer uit met een schouder uit de kom. Eenmaal in het ziekenhuis werd zijn schouder terug geplaatst.

Woensdagochtend volgde eindelijk de schouderoperatie en Bryan liet weten dat het gelukkig is goed gegaan en dat hij ‘s avonds al naar huis mocht. De aankomende 6 weken loopt hij met een mitella en middels kleine oefeningen zorgt hij ervoor dat zijn arm niet te stijf wordt. Na die 6 weken volgt het traject met de fysiotherapeut waar de arm weer langzaam belast kan gaan worden.

De verwachting is dat Bryan medio april/mei met fysiek- en hersteltrainer Patrick Wassing weer op het trainingsveld te bewonderen is. Het ziet ernaar uit dat hij aan het begin van volgend seizoen weer duels en wedstrijden gaat spelen. Bryan wil nu het liefst zo snel mogelijk topfit worden om vanaf augustus/september weer te kunnen vlammen in het groenwit van Aarlanderveen.

Namens de club, het bestuur, de technische staf en de selectie wensen wij Bryan veel succes met zijn revalidatie toe.