Eerste elftalspeler Bryan de Heer is afgelopen woensdag succesvol geopereerd aan zijn meniscus. Bryan was dit seizoen juist op de goede weg na lang blessureleed, echter uit bij Sporting Leiden sloeg het noodlot weer toe.
De MRI wees uit dat zijn meniscus en voorste kruisband zijn afgescheurd, de eerste (meniscus) operatie is nu achter de rug. Als hij hiervan is gerevalideerd (circa één á twee maanden) wacht een kruisband operatie, het herstel hiervan zal negen tot twaalf maanden duren.
Iedereen binnen SV Aarlanderveen wenst Bryan een spoedig herstel toe en hopen hem gedurende volgend seizoen weer te zien op het veld waar hij met (herstel) trainer Henny van Raaij aan de slag kan gaan!