• Hierbij een bericht vanuit het bestuur betreft de eerste 3 maanden.

    2 feb 2024
  • Beste leden,

    Hierbij een bericht vanuit het bestuur betreft de eerste 3 maanden. 

    Hetr nieuwe bestuur is ruim 3 maanden geleden geïnstalleerd. Tijd om jullie kort mee te nemen in de ontwikkelingen van de afgelopen periode, die op zijn zacht gezegd rommelig en hobbelig was. De verlichting, het weggaan van Sander als hoofdtrainer en het zoeken van een nieuwe hoofdtrainer hebben gezorgd voor een tumultueuze start. Desalniettemin zien we ook lichtpuntjes: de jeugd groeit, het aanstellen van een nieuwe trainer is aanstaande en ontzettend veel mensen dragen de club een warm hart toe (waaronder oude bestuursleden) en zetten zich met een positieve instelling volledig in. Dat doet het bestuur goed, dank daarvoor.

    Voor de komende maanden staan er wat zaken op onze agenda. Onderstaand doen wij jullie deze puntsgewijs toekomen:

    • Nieuwe hoofdtrainer: Gerben, Leo en Peter zijn hier dagelijks ontzettend druk mee en verwachten dat we binnenkort een nieuwe hoofdtrainer kunnen presenteren.
    • Selectie 2024/2025: eveneens onder toezicht van Gerben.
    • Verlichting: het proces om de stoppenkast te verhogen is – mede dankzij Gerben – in een versneld proces gekomen. De verwachting is dat dit in de loop van begin februari is afgerond.
    • Duurzaamheid: aan het einde van het seizoen zullen we een aantal acties ondernemen ten behoeve van duurzaamheid. Zo zal er naar de douches en verlichting van de kleedkamer gekeken worden.
    • Business club: deze groeit enorm door de inzet van onder andere Ben, Peter en Edwin. Wil je hier meer over weten of direct lid worden? Meld je bij een van de drie heren.

    * Activiteiten: er staan een aantal derby's op het programma waarbij het Sfeerbeheer weer druk bezig is met de organisatie van een leuke middag. Ook is de datum van de vrijwilligersavond bekend, namelijk vrijdag 22 maart. Zet deze alvast in je agenda!

    • Tentfeest: we mogen ons weer opmaken voor het nieuwe tentfeest wat onder leiding van Marco Hijman van de tentfeestcommissie hopelijk weer tot een mooi feest leidt van 17 tot en met 20 mei. 
    • Indeling jeugd: hier zal binnenkort mee worden gestart.
    • Trainers en leiders van de jeugd: idem.

    De komende maanden zal het zeker nog geen pais en vree zijn. We staan nog voor genoeg uitdagingen, maar zolang iedereen zijn positieve schouders eronder zet komen we er zeker.

    Mochten jullie zaken hebben die je graag ziet veranderen, neem dan contact op met één van de leden van het bestuur. Maar nogmaals een idee inbrengen is goed, alleen horen we ook graag hoe dit is uit te voeren en door wie.

     

    Groet, 

    Gerben, Edwin, Rob, Martijn, Marjolein, Remon, Martine en Michel.
    De leden van het bestuur