• Jeugdkamp

    Binnenkort is het dan zover! Jeugdkamp 2019 zal van start gaan en hierbij wij willen jullie nog wat praktische zaken mededelen.

    Voor de teams JO9-1, JO9-2, JO11 en de JO13 zal het jeugdkamp al van start gaan op vrijdag 7 juni. Ook zijn op deze avond de Puppies welkom die blijven overnachten op het sportterrein.

    Jullie worden verwacht om 17:00 uur op Sportvereniging SV Aarlanderveen.  Daar kunnen jullie je aanmelden bij 1 van de commissieleden die klaarstaan jullie te ontvangen! Na het aanmelden, is het tijd je tent op te zetten, luchtbed op te blazen en slaapspullen alvast klaar te leggen.

    Vervolgens zullen alle ouders uitgezwaaid worden en gaan we van start met het diner (eet daarom vooral NIET thuis!) en daarna volgt de rest van een leuk avondprogramma!

    Wat moet je meenemen?  (Mogelijk dat er nog items missen in de lijst hieronder??.)

    -          Het allerbelangrijkste: Je goede humeur

    -          Tent (als je aangegeven hebt deze mee te nemen)

    -          Slaapspullen (luchtbed, slaapzak, kussen, pyjama en een toilettas met tandenborstel, shampoo, douchegel en?)

    -          Handdoeken

    -          Zaklamp

    -          Warme kleding (In de avond en nacht kan het koud zijn!)

    -          Sportkleding natuurlijk met voetbalschoenen en scheenbeschermers

    -          Voldoende (sport)kleding in verband met mogelijk warm weer en wateractiviteiten

    -          Goede gympen of schoenen

    -          Iets lekkers voor in de avond!

    Nadat iedereen om 22:00 uur of later 😉 in zijn bed ligt, breekt al vroeg de ochtend weer aan waarna we heerlijk met alle kinderen gaan ontbijten. Vervolgens worden op zaterdag 8 juni tussen 8:45-9:00 uur de Puppies die niet zijn blijven slapen verwacht die zullen aansluiten bij de groep! De Puppies mogen hun sportkleren meenemen en natuurlijk hun goede humeur.

    Na de groepsindeling starten we met het ochtendprogramma! Tussen 12:00-12:30 uur wordt het kamp afgesloten met een leuke prijsuitreiking, mogen de kinderen worden opgehaald en zullen we alles netjes opruimen!

    Als jullie nog vragen hebben, trek iemand van de commissie nog even aan zijn jasje!

    Tot vrijdag 7 en zaterdag 8 juni!