• Kickers JO6 - SV Aarlanderveen JO6

18 okt 2020
  • Winst voor de JO6.

Kickers JO6 - SV Aarlanderveen JO6

Vandaag mochten wij weer een wedstrijd voetballen, en we speelde tegen de Kickers JO6 uit Leimuiden. Wie zijn wij. Wij zijn de JO6 van SVA. We trainen op woensdagmiddag van 1700 uur tot 1800 uur. We zijn met heel veel jongens en meisjes. Het is erg leuk, leerzaam en super gezellig. Alleen de wedstrijden spelen we met de oudere kindjes. Vandaag speelden we met Freek, Roef, Steff, Duke, Stijn en Davy. Door deze rare tijd met Covid, mochten onze ouders niet komen kijken bij de wedstrijd. Dat was best wel gek, want we gingen nu alleen op pad met onze trainers. ( Gerben en Jan) Wat wel heel handig was, we hadden thuis al onze voetbal kleding aangedaan. Toen we in Leimuiden aankwamen gingen we gelijk beginnen met de wedstrijd. De Kickers JO6 hadden ook 6 kindjes, en omdat het koud was gingen we gewoon 6 tegen 6 spelen. Het ging super goed!! We scoorden al heel snel 2 doelpunten. Iedereen deed heel erg goed zijn best, en toen het pauze was en  we een lekker bekertje limonade gingen drinken stonden we met 0 -3 voor. Na de pauze gingen we vol goede moed verder. We pakte heel veel ballen af, en speelde heel goed over naar elkaar. Ook de keeper maakte nog een paar mooie reddingen, en natuurlijk maakte we nog een aantal doelpunten. Toen het bijna afgelopen was scoorde de Kickers JO6 ook nog een doelpunt. De eindstand was 1 - 7 voor ons, en zo wonnen we onze 2 de wedstrijd van dit seizoen. Na de wedstrijd mochten we ook allemaal nog een penalty nemen, en nog een keertje op doel staan als de tegenstander op doel mocht schieten! Toen we naar huis reden kregen we van Gerben nog een snoepje, omdat we zo goed gespeel hadden! Nu op naar woensdag voor een nieuwe training.