• Nuttige oefenwedstrijd Aarlanderveen

8 mei 2019
  • Donderdag 25 april speelde de trots van de polder een oefenwedstrijd uit in Voorhout tegen zondag tweedeklasser Forholte. Voor de wedstrijd overhandigde de aanvoerder van Forholte namens zijn club een bos bloemen aan de kersverse en trotse kampioen van de vierde klasse A. Dit werd erg gewaardeerd vanuit de selectie en staf van S.V. Aarlanderveen, erg attent van de gastheren.

Forholte begon fel en probeerde Aarlanderveen snel vast te zetten maar na een onwennig begin speelde S.V. Aarlanderveen eigenlijk heel erg goed voetbal. Forholte probeerde hoog druk te zetten maar S.V. Aarlanderveen voetbalde zich daar goed doorheen en creëerde genoeg kansen. De rust werd gehaald met een 0-2 voorsprong door goals van Fahri Margoum en Aziz el Bouazatti.

Na de rust maakten de 2 wissels van de A-junioren Max Perkins en debutant Mats Westmaas hun opwachting in S.V. Aarlanderveen 1. De tweede helft werd meer op karakter uitgespeeld maar er werd niet meer gescoord. Een uitstekend resultaat tegen een zondag tweedeklasser. Wij danken nogmaals Forholte voor de uitnodiging en de attente bos bloemen voor ons kampioenschap.