• Pluto Sport speler van de week

13 mrt 2018
  • Leider Rene Krommert is tot ver in de zaterdagnacht aan het tellen geweest op zijn mobiel waar massaal via de sms gestemd kon worden op de Pluto Sport speler van de week. Het werd uiteindelijk de hardwerkende en zeer nuttig spelende middenvelder Sallem Chemlalli.

Voor de trainers en spelersgroep geen verassing want onze \'Lalli\' heeft zeer veel voetballende kwaliteiten en is in potentie een van onze betere voetballers die door zijn werk op schiphol niet altijd kan komen trainen. Sallem probeert waar hij kan aanwezig te zijn en komt soms 20 minuten te laat in werkkleding het veld op rennen om toch te kunnen trainen dit wordt ook erg gewaardeerd. Sallem heeft zijn toewijding en betrokkenheid bij het elftal. Sallem trek deze lijn door!!!

In dit stukje verdiend ook genoemd te worden Lekan Adekanye met 2 goals en een assist belangrijk voor de ploeg maar loopt soms nog iets te veel met zijn hoofd in de wolken na een goede bal of goal(s). De focus om iedere training en wedstrijd weer op 0 te beginnen en zichzelf opnieuw te bewijzen door hard te werken moet beter bij onze Adekanjer.

Dit is echt ter motivatie voor onze publiekslieveling Adekanjer om de lijn van afgelopen zaterdag door te trekken in de aankomende trainingen en wedstrijden om zo ook snel onze Pluto Sport speler van de week te worden bij de trots van de polder.