• Plutosport Speler van de week

De stemmen zijn wat laat geteld want assistent trainer René Krommert had zijn mobiel op de club laten liggen na de krappe overwinning met negen man op Floreant. Afgelopen dinsdag kwam hij zijn mobiel tegen in de verzorgingstas van Paul. De batterij van zijn telefoon was uiteraard leeg maar na het opladen kon deze gelijk weer in de oplader na al die inkomende stemmen. Het was een zware klus om uit te zoeken, want het negental die Floreant van scoren afhield, had keihard gewerkt en dit ziet het groen-witte publiek van Aarlanderveen dan ook graag.

Aanvoerder Mike Busse is nummer drie en stond ouderwets goed leiding te geven aan zijn verdediging. Achterin was hij heer en meester en straalde een hoop rust uit.

Ondanks persoonlijke tegenslag net voor de wedstrijd heeft nummer twee een geweldige pot gespeeld, namelijk Reau Waandels. Wat een rust straalt deze man uit en achter iedere bal zat een voetballende oplossing. Hij won zijn duels vaak op inzicht omdat hij al inspeelde op de situatie voordat het daadwerkelijk gebeurde. Reau, erg knap en respect wat je zaterdag liet zien.

De nummer één van deze week verdedigde zelfs mee terug en was voorin zo balvast en beslissend. We hebben het over publiekslieveling Aziz el Bouazatti. Aziz kreeg een terechte penalty die werd benut door Elias Kamiris. In de tweede helft maakte hij uiteindelijk een knappe en winnende goal maar was ook zeer balvast waardoor de andere acht spelers in het veld ook geregeld even rust hadden. Daarnaast werkte hij zich het snot voor de ogen, net als de rest van het elftal. Grote complimenten voor het negental die de overwinning over de streep trok, samen met de invallers. De inzet, beleving en het plezier waarmee jullie speelden was een genot voor het oog.