• Samenwerking met voetbalschool Soccerdream

31 aug 2022
  • Op 24 augustus 2022 is een samenwerkingsovereenkomst getekend tussen het bestuur van SV Aarlanderveen en voetbalschool Soccerdream. Vanaf september 2022 gaat de voetbalschool van start op ons complex.

Vlatko Lazić, voormalig profvoetballer, gaat met zijn voetbalschool Soccerdream een samenwerking aan met SV Aarlanderveen. Dit houdt in dat de trainers van Soccerdream elke woensdag de trainingen gaan verzorgen voor de jeugd van SV Aarlanderveen. Soccerdream heeft als doel de basisvaardigheden van de jeugd te verbeteren. In elke training wordt op een uitdagende manier en met veel spelplezier de basisvaardigheden zoals aan- en meenemen, schieten, snelheid en coördinatie bijgebracht.

De club SV Aarlanderveen ziet uit naar een prettige samenwerking met de voetbalschool. Soccerdream geeft professionele trainingen op amateurniveau. De trainingen krijgen een hoger niveau, maar blijven toegankelijk voor alle spelersniveaus aangezien er ook veel individuele aandacht gegeven wordt. Door deze stap te zetten verwacht SV Aarlanderveen dat dit zal bijdragen aan de verdere ontwikkeling van onze jeugdopleiding als ook een impuls zal geven voor het aantrekken van nieuwe jeugdleden.

De trainingen op de woensdag zijn exclusief voor de jeugdleden van SV Aarlanderveen.