• Selectie Aarlanderveen 2018-2019

18 jun 2018
  • Zeer trots kunnen wij de nieuwe selectie presenteren voor het seizoen 2018 -2019. Deze zal voor aankomend seizoen bestaan uit een A-selectie die 2x per week traint op dinsdag en donderdag. Een aantal spelers van Aarlanderveen 2 heeft aangegeven komend seizoen de kern van 2 te willen vormen deze spelers zitten op eigen verzoek in de B-selectie.

De spelers uit de B-selectie zijn overigens wel beschikbaar voor Aarlanderveen 1 want dat is een voorwaarde om in de selectie te mogen zitten alleen gebeurt dit in samenspraak met de desbetreffende speler en de technische staf.

Helaas hebben op de valreep 2 spelers er voor gekozen om de A-selectie en ook de club nog te verlaten. Dit zijn Kafel Voorn vanwege veranderde werkomstandigheden vertrekt hij naar zijn oude club VEP en Remco Schimmel vanwege gezondheidsredenen. Wij wensen beide heren veel succes in hun sportieve en maatschappelijke loopbaan. Wij hopen beide heren nog wel geregeld in goede gezondheid op Polderpark te treffen en mochten de omstandigheden wijzigen staat de deur naar de selectie altijd open voor Kafel en Remco.

Er zijn ook 6 spelers van buitenaf gekomen dit zijn Bram Egberts (Alphen), Reau Waandels (VK Weerde), Jallas Kalisse (ARC), Brian de Heer (ARC), Valentijn Oudijk (ARC) en Fahri Margoum (Jodan Boys). Wij heten hun van harte welkom bij de trots van de polder en hopen veel sportieve successen met de heren mee te maken.

De indeling van de selectie is als volgt:

A-selectie

1.       Maico dus Chatinier