• Selectie SV Aarlanderveen seizoen 2023/2024 (deel 2)

15 mei 2023
  • Naast de al eerder gepresenteerde spelers van de huidige selectie heeft ook Sallem Chemlali aangegeven nog een jaar voor de SV Aarlanderveen te blijven spelen. We zijn verheugd dat deze clubjongen het groenwit blijft verdedigen.

Helaas gaan ook 2 spelers de club verlaten. Robin van der Pijl en Ruben Rossél hebben aangegeven volgend seizoen terug te gaan naar hun oude clubs, Alphense Boys en SVV. We bedanken hun voor hun inzet voor do ze vereniging en wensen ze veel succes.

Als vervanging voor de vertrekkende spelers, kunnen wij melden dat Stefan den Horder volgend jaar zijn opwachting voor de trots van de polder gaat maken. Na veel goals gemaakt te hebben voor ARC en nu Jodan Boys hopen we dat hij volgend jaar zijn goals voor SV Aarlanderveen gaat maken.

Er lopen nog een aantal gesprekken. Mocht hier meer bekend over zijn, zal dit via de website kenbaar worden gemaakt.

De technische commissie SVA