Afgelopen zaterdag speelde de trots van de polder uit bij NSV'46 uit Noorden. Onder prima omstandigheden werd er een schitterende pot voetbal gespeeld waarbij de neutrale toeschouwer waar kreeg voor zijn geld en NSV'46 de gelukkige winnaar uiteindelijk was.
Aarlanderveen was driekwart wedstrijd de duidelijke bovenliggende partij en kon ook met een 0-1 voorsprong gaan rust na een goal van Elias Karmeris. Na de rust leek het spelbeeld niet veel te veranderen tot dat NSV'46 vanuit het niks de 1-1 aantekende.
Hierna viel al snel de 1-2 via Sallem Chemlalli waarna NSV'46 een alles of niks spelletjes begon te spelen en 2x scoorde waardoor het uiteindelijk met 3-2 won en de punten in Noorden hielden.
A.s. zaterdag wacht de thuiswedstrijd tegen SPV'81 de aftrap zal om 14.30 uur plaatsvinden op sportpark Polderpark.