• Strijd om Corona-cup bij tweede elftal

4 dec 2020
  • Ondanks alle beperkende maatregelen die ons voetbalhart pijn doen, zit het tweede elftal zeker niet bij de pakken neer! Sinds 26 oktober strijden de spelers om de Corona-cup 2020!

Omdat er dus niet met hele elftallen getraind mag worden, is er een competitie bedacht waarbij in groepjes van max. 4 spelers wekelijks een spellencircuit wordt gedaan. Diverse voetbalonderdelen worden in wedstrijdvorm uitgevoerd waarbij punten te verdienen zijn.

Zo doen de jongens o.a. latje-trap, hooghouden, parcours met afwerken op doel,  parcours met een conditionele prikkel, voetvolley, voetbaltennis en nog veel meer. Elke maandagavond zijn er weer 4 tot 6 nieuwe spellen bedacht en worden de onderdelen met zeer veel enthousiasme uitgevoerd.

Niemand die nog weet hoe lang dit gaat duren, maar als het einde van de maatregelen zijn bereikt, wacht voor de winnaar een heuse beker: Corona-cup 2020.

Tot nu toe wordt de lijst aangevoerd door Boris, op de voet gevolgd door broer Peter. Kees bezit momenteel de derde plaats. Maar aangezien de onderlinge verschillen klein zijn, wordt er elke week fel gestreden om de punten.

Hoe dan ook, in deze gekke tijden kunnen we in ieder geval bezig blijven met onze zo geliefde hobby en dat is natuurlijk het belangrijkste!

Laten we met z’n allen hopen dat er binnenkort weer echt gestreden gaat worden om de punten in wedstrijden, maar voor nu is het tweede in ieder geval goed bezig.

Namens het elftal willen we uiteraard sterkte wensen aan iedereen die te maken heeft met dit vervelende virus en hopen wij jullie snel weer te zien bij onze wedstrijden!

Leiding SV Aarlanderveen 2