• Studio Alphen met live uit de kantine van SVA

6 okt 2017
  • Zoals eerder aangekondigd op onze website was Studio Alphen afgelopen maandag aanwezig in de kantine van S.V. Aarlanderveen. Iedere tweede maandag  van de maand bezoekt Studio Alphen verslaggever Peter Fase een sportkantine in de gemeente Alphen aan den Rijn.

Deze maandag was dat dus vanuit onze eigen kantine en de gasten waren Lizzy van der Helm scheidsrechter en bestuurslid bij BSC 68 uit Benthuizen en onze eigen hoofdtrainer Arjen Linstra. Alle clubs uit de gemeente werden nagelopen en zowel Lizzy als Arjen gaven hun mening en zienswijze op de prestaties van de clubs uit de gemeente Alphen aan den Rijn.

Er was ook nog even publieke belangstelling voor de uitzending want ook Henk Verkade kwam even zijn traditionele kopje koffie drinken in de kantine en om te kijken wat de radio uitzending inhield.

Inmiddels is overigens ook bekend dat Lizzy woensdag 11-10 haar debuut in de Champions League voor vrouwen maakt. De scheidsrechter uit Benthuizen is aangesteld als vierde official bij Olympique Lyon (Frankrijk) tegen Medyk Konin (Polen).
    Van harte gefeliciteerd vanuit Aarlanderveen en veel succes en vooral plezier.