• Super zaterdag voor Aarlanderveen

12 mrt 2018
  • Afgelopen zaterdag speelde Aarlanderveen de derby tegen Woubrugge. Eerder dit seizoen werd er enigszins geflatteerd met 1-4 gewonnen in Woubrugge door de trots van de polder dus van enige onderschatting was vooraf geen sprake mede omdat Woubrugge een grillige ploeg is met veel individuele kwaliteiten.

De eerste helft was rommelig en onnauwkeurig. Aarlanderveen kreeg 5 kansen waarvan er minimaal 2 zeker benut hadden moeten worden. Woubrugge kreeg een grote kopkans via hun aanvoerder maar gelukkig voor de groen witte brigade werd deze langs de verkeerde kant van de paal gekopt.

Een kleine 10 minuten na de rust was het verzet van Woubrugge dan eindelijk gebroken en scoorde Aarlanderveen de dikverdiende 1-0 waarna al gauw de 2-0 volgde. Dat er hierna nog 2 goals voor Aarlanderveen vielen was alleen nog voor de statistieken belangrijk met een kleine aantekening dat de 3-0 een schitterende aanval was over vele schijven.

Aarlanderveen heeft nog minimaal 2 punten nodig uit de 2 inhaal wedstrijden tegen Kamerik (28 april) of Siveo (5mei) om de de tweede periode definitief binnen te hebben.

A.s. zaterdag wacht de uitwedstrijd in en tegen Moerkapelle.