Zaterdag 29 maart
Derde klasse E- SV Aarlanderveen won twee keer achtereen en was bezig om zich uit de gevarenzone te spelen. Tegen Olympia thuis werd echter verloren en daardoor kan de formatie uit de polder ook de komende weken nog volop aan de bak. Remco Mentink sprak over de wedstrijd met sterkhouder Lars Overbeek, een en ander is hier te beluisteren: