Tijdens de zomervakantie hebben we onze kantine een welverdiende opknapbeurt gegeven! Dankzij een enthousiaste groep vrijwilligers is de renovatie van de toiletgroep succesvol afgerond. Met veel toewijding, samenwerking en vakmanschap is het sanitair vernieuwd en weer helemaal fris en functioneel.
Namens het bestuur willen we alle vrijwilligers die hun tijd en energie hebben ingezet van harte bedanken. Jullie inzet en betrokkenheid maken het verschil – het resultaat mag er dan ook zijn!
Dankzij een bijdrage van het Alphen Fonds van maar liefst €7.500,- hebben we dit project tot een mooi eindresultaat kunnen brengen!
Zie hierbij de foto's van de oude situatie en de nieuwe situatie.






