Vrijdag 25 augustus vertrok het 2 e elftal van SV Aarlanderveen richting Hooge Mierde voor het
jaarlijks terugkerende trainingsweekend.
Trainer Jan de Rooij benutte dit weekend mede om de nieuwe gezichten beter te leren kennen,
aangezien het 2 e behoorlijk versterkt is t.o.v. het succesvolle afgelopen seizoen! Er zijn een aantal
jongens uit Nieuwkoop bijgekomen, die al vrienden van onze eigen spelers waren, dus dit maakt het
nieuwe 2 e een sterke vriendenclub.
Na aankomst werd er in het centrum een snackzaak bezocht om de bodem voor de avond te leggen.
De avond bestond uit de bekende voetbalquiz, welke dit jaar weer behoorlijk moeilijk was en
uitgebreid met een muziekronde. Dat enkele jongens nog nooit van Malle Babbe hadden gehoord
mocht de pret niet drukken, zodat de 1 e avond een gezellige werd.
Op zaterdagochtend na het ontbijt ging het richting Moergestel waar (op een enkeling met bekende
oorzaak na) getokkeld werd en vervolgens een monsterrit op de step werd afgelegd. Vermoeid en
afgepeigerd genoten we van de lunch en toen iedereen weer het mannetje was, werd er koers gezet
richting VV Zuiderburen, de plaatselijke voetbalclub waar Bourgondisch Hoogstaand Voetbal wordt
gespeeld. Het bourgondische klopte wel maar de overwinning van 0-8 was niet eens geflatteerd en
zo konden we met veel balbezit lekker in het ritme komen voor aankomend seizoen. Jorn 3x, Job 3x,
Aron en Patrick wisten het netje te vinden en na afloop nog even lekker nagezeten met de zeer
aardige mensen van deze club.
Inmiddels was de door Dennis geregelde barbecue gearriveerd bij ons adres en genoten we in een
heerlijk avondzonnetje van het overheerlijke vlees. Na het eten werd koers gezet naar Bladel, waar
de jaarlijkse kermis was en we konden genieten van een leuke band op het dorpsplein. Na een zeer
gezellige avond keerden we of per taxi of lopend weer naar huis om zo nog wat uurtjes te rusten
voor de terugreis op zondagochtend.
Met dank aan iedereen die erbij waren kunnen we terugkijken op weer een zeer geslaagd weekend
en gaan we op naar weer een mooi seizoen!





