Zaterdag speelde wij onze eerste wedstrijd van dit seizoen. Dit jaar zijn wij de JO-9 van SV Aarlanderveen. Het team is bijna hetzelfde als vorig seizoen, wij hebben er 1 topper bij. Zijn naam is Floris, Floris is dol op slidings maken dus dit beloofd wat voor dit seizoen. De tegenstander was Alphense Boys. Na een goede start, stonden
