• Verslag JO-9 zaterdag 16 december

    22 dec 2023
  • Zaterdag speelden wij met de JO9 een oefenwedstrijd tegen SJZ. SJZ speelt hun wedstrijden in de tweede klasse. Wij hebben dit seizoen onze wedstrijden gespeeld in de derde klasse, dus dit was voor ons een mooie krachtmeting. 
    Omdat wij kampioen zijn geworden, hopen wij dat wij na de winterstop in de tweede klasse worden ingedeeld. 
     
    Het verslag is gemaakt door Kas. De wedstrijd was Aarlanderveen tegen SJZ. Eerst kwamen we 1-0 voor. Daarna werd het 2-0. Toen werd het 2-1. Helaas al 2-2 daarna. Toen stonden we opeens achter met 2-3 en het was rust. Na de rust was het weer begonnen. We kwamen opeens met 2-4 achter. Om weer gelijk te komen, moesten we volle bak aanvallen. En jawel het werd 3-4 en zomaar uit het niets was het 4-4. Toen kwam het moment dat we weer even voor stonden, maar helaas al snel weer 5-5, toen 6-5 en gelijk weer 6-6. Een spannende wedstrijd, we waren aan elkaar gewaagd. Maar toen scoorden wij eindelijk de winnende 7-6. Iedereen was goed bezig op zijn positie. We zijn kampioen geworden, yes. We kregen allemaal een hele mooie medaille en een beker, die leg ik op mijn kamer. 
     
    De muziek mocht aan in de kleedkamer en we kregen iets drinken en chippies in de kantine. Wij van de JO9 willen het bestuur heel erg bedanken voor de mooie prijzen en het lekkere eten en drinken wat wij hebben gekregen. Ook met al onze vaste supporters zijn wij heel erg blij. Ze zijn er iedere week weer. Zonder jullie hadden wij zeker niet zo veel wedstrijden gewonnen!  
     
    Groetjes van de JO9