• Verslag JO-9 zaterdag 28 oktober

    1 nov 2023
  • Na een aantal weken trainen en een toernooi bij Aarlanderveen voor de opening van het nieuwe veld begon vandaag eindelijk weer de nieuwe competitie. En wat hadden wij er zin in, en wat waren wij heerlijk uitgeslapen. De wedstrijd begon namelijk pas om 11.30 uur. Jammer genoeg was Kas er niet bij vanwege een blessure. Als vervanger van Kas hadden wij Daan meegenomen. De wedstrijd startte erg goed voor ons. Wij speelden goed over en scoorden heel veel doelpunten. Bij de rust stonden wij al 0 - 10 voor! De trainers hadden nog wat aanwijzingen voor ons en na een bekertje limonade gingen wij vol goede moed de tweede helft in. De tweede helft ging ook lekker. Wij scoorden nog 8 keer. Maar RCL scoorde ook nog 2 doelpunten. Zo wonnen wij onze wedstrijd met 2 - 18. Jaja en bij winst mag de muziek aan in de kleedkamer, dus we hebben er een mooi feestje van gemaakt!!! Op naar de volgende wedstrijd. 
     
    Het geschreven verslag is van Stef. 
    Groetjes de JO9