• Verslag SVA JO7- NIC BOYS JO7 Zaterdag 13 november

18 nov 2021
  • Zaterdag was eindelijk de dag waar we al zo onwijs lang naar uitkeken. Na heel veel nachtjes aftellen zou vandaag Sinterklaas weer in Nederland aankomen. Jeetje wat spannend. Voetbal was dus eigenlijk bijzaak. Maar ja, omdat we altijd zoveel support hebben en dit voorlopig de laatste wedstrijd met supporters zou zijn, spraken we met elkaar af toch heel goed ons best te gaan doen.

Snel omkleden, nou ja snel… we waren heel druk met het zingen van Sinterklaasliedjes. Het inschieten lieten we daardoor maar even zitten.

De jongens van Nicolaas Boys waren wel al een tijdje heel hard aan het inschieten en rennen. Onze trainers zagen dit ook en waren onder de indruk. Wij niet natuurlijk, we winnen toch alles. Laat ze maar lekker hard rennen en schieten voor de wedstrijd begint, zijn ze straks lekker moe. Maar wij moesten vandaag wel proberen op onze positie te blijven voetballen en goed naar elkaar over te spelen.

Nou kom maar op, laat de wedstrijd maar beginnen. We trokken gelijk in de aanval, we speelden erg goed over en verdedigde met zijn allen heel erg goed. Het ene na het andere doelpunt viel. En toen we even pauze hadden en een lekker bekertje limonade kregen stonden we 8 - 0 voor. Het hadden nog wel meer doelpunten kunnen zijn, want we schoten erg veel ballen naast en over het doel.

De tweede helft ging ook erg lekker, alleen wilde iedereen wel even zijn doelpuntje meepakken. Hierdoor vergaten we 1 keer te verdedigen en scoorde NIC BOYS ook een doelpunt. Wij scoorden ook nog een aantal doelpunten. Iedereen heeft in ieder geval 1 keer gescoord, alleen waren we de tel een beetje kwijt. De eindstand ligt zo rond de 15 - 1.

Na de pingels moesten we snel naar huis om op tijd voor de televisie te zitten en uiteraard om voor het slapengaan de voetbalschoen te zetten.

Groetjes de JO7