• Wie zijn de "Vrienden van s.v.Aarlanderveen"?
    De Vrienden van SVA zet zich in om verschillende wensen binnen de vereniging mogelijk te maken zodat de vereniging er sterker en beter van wordt. Maar het realiseren van zaken binnen onze vereniging kost geld. Om aan diverse wensen/verbeteringen een extra impuls te kunnen geven is de Vrienden van SVA. Iedereen die s.v.Aarlanderveen een warm hart toedraagt kan lid worden van de Vrienden van SVA. Het maakt niet uit of dit individuen, groepen of bedrijven zijn. Ook spelende en niet-spelende leden van de voetbal kunnen natuurlijk lid worden!

Hoe word ik lid van de Vrienden van SVA?
    Je kan lid worden door het invullen van het inschrijfformulier en dit ondertekend te mailen (info@svaarlanderveen.nl) of in te leveren in de bestuurskamer. In de kantine liggen ook inschrijfformulieren. De kosten zijn € 50,- per jaar (zie het als een club van 50). Het lidmaatschap loopt van 1 juli t/m 30 juni.
    Onderaan de pagina kunt u het inschrijfformulier downloaden.

Hoe wordt het bestedingsdoel bepaald?
    Jaarlijks zal er een bijeenkomst worden georganiseerd. Alle deelnemers van de Vrienden van Aarlanderveen worden hiervoor uitgenodigd. Ruim voor deze bijeenkomst wordt aan de deelnemers gevraagd om een bestedingsdoel te benoemen. Deze doelen zullen dan in kaart gebracht worden waarna er een rangschikking zal plaatsvinden. Op de bijeenkomst, zal dan gestemd worden om zo te bepalen welk doel dat jaar uitgevoerd gaat worden. Mocht er echter een jaar zijn dat men geen doel kan aangeven, dan zal het jaarbedrag blijven staan voor het volgende jaar. Deze bijeenkomst zal voor de algemene ledenvergadering plaats vinden.

Hoe worden de leden van de Vrienden van SVA geïnformeerd?
    De leden worden via de website op de hoogte gehouden van de gang van zaken. Voor de jaarlijkse bijeenkomst zal via de e-mail een uitnodiging worden verstuurd.
    - Vermelding van u naam op het bord in onze kantine*
    - Vermelding op de website van s.v.Aarlanderveen*

*Deelname aan de Vrienden van SVA kan ook anoniem.

Inschrijf formulier Vrienden